Monday, November 15, 2010

my dream

hey u all..nothing much to update..
juz nk cite la kecik kecik dulu aku penah bemimpi utk jadi pemain bola sepak handalan
ni sume gare gare influence arwah ayah aku ngn abg abg aku yg dorg pon power gak men bola..
aku penah ingin menjadi pemain MALAYSIA pade umur 14 thn..
pegi selection sume..tp kecundang jue..haha tp aku xkesah..
pastu aku tros kurang menonjol dan x nk involve lg da..bkn sbb kecewe ke ape,,
cume perangai remaje kan..nk try sume bnde..time tu minat aku da ke arah music..
dan aku tgglkan sume angan angan aku. tu..lgpon time tu coach aku cam benci kat aku..
time tu skola kat Victoria Institution plak..
coach power, teammate power, fasiliti ckup, mentaliti terjage, tp aku dok terikot arus perdane remaje ketike itu.
MUSIK..tp sbb management time tu pon cm xske aku,,tataw la kan,,aku cume terase camtu je..
so aku pon lepaskan la zaman zaman gemilang aku ketike maen bola..haha

and aku jugak penah becite cite utk menjadi musician yg terkenal..wooh..cam gud gud je kau kn..haha
penah set up band, jamming every week, pegi gig, lepak dgn otai, tp tahap musik aku tang tu jek..hahaha
x kemane pon..skg pon still gi jam lg,,cume utk release tensi je..xde pon smpai nk jadi kn bnde tu career..
tp kalo dpt ape salahnye kan..hahaha skg kat uitm aku masok BRASSBAND sbb nk polish lg musik aku..
tp sbb ade mslah,,aku da letak jawatan..padahal da jadi presiden kot..haha pon sbb management jugak aku benti..hmm

ni la due minat aku yg pling terbesar..hehe tp bile come to the reality, i should choose the right career..so what is th right job for me?skg aku nk abes da diploma akaun, should i be ACCOUNTANT? or BUSINESSMAN? or be something else? i pon x sure..so utk post kali ni aku sediakan korg video aku sedang berbola sepak, n tgh jamming, ..haha

PART 3 Vs part 1- semester July-Nov 2009 




xtaw pon dak dak ni rakam..haha neway thnx sbb korg support kitorg time nih..
sory sbb korg kne 'babi' ngn aku..tgh penat..haha tp sbnr nye malu korg jerit jerit name aku..haha
ni la sikit mcm mane aku maen bola..x best pon..haha
aku sndiri x penah tgk diri sndiri aku maen bola..
ni video pertame..wakakakaka




blitzkrieg bop- the ramones
lagu basic je ni..biase lah.kami masih baru belajar :)
de lgi lirik yg x hapal..haha
enjoy....

thnx 4 reading :) 
D v 

No comments:

Post a Comment