Tuesday, November 16, 2010

Problematic Solver

Haha poyo la plak post ni..haha
aku baru balik dari JUMMA..tmpt lepak aku la tuh..
ade la hal dibincang kan..hehe agak berat dan sgt sgt kririkal..
bnde panas n meletop gitu..haha

tp aku xnk ckp pasal bde tu lagi..first aku nk ckp lu psal kawan kwan..haha
ari tu,aku sgt tekejut sbb one of my fren delete aku.
nk kate rapat x la.tp bole dikatekan la.aku sgt tekejut bile die delete aku.
tros aku text die menyatakan kekecewaan aku terhadap die.
den die ckp boyfie die delete aku..hahaha kelakar rase nye..hahaha
aku agak plik nape la bf die bole anggap aku ni mcm threat..
seriusly aku xde nye nk rampas die or nk jadikan gf aku.
lgpon skg gua da BERPUNYE.. :)
xkesah la kan..tp mmg aku sgt terkejot dan suspen..haha
nk ckp aku ni lg hensem dari bf die,,tah la..mgkin la aku lg hensem.
tp bf die pon hensem jgk....HAHAHAHA
nk kate aku stylo,,hmm mgkin aku lg stylo,tp die pon stylo gak..
nk kate aku kaye,, aku x kaye..bg die lg kaye kot.. KOT la kan..hehe
nk kate aku ni hot or popular,konfem la bf die lg hot...haha
bdk Art n Design lagi kot.baek pon baek.tp tah la np aku leh jd issue smpi nk delete aku dari fren.
yeah aku admit mmg aku ade feeling ngn die dlu..tp tu DULU ye..
jdlah orang yg matang dan gentle bro..dari sibok pasal aku,,
bek sibok psl gf kau tu..bahagiakan la die k..hehe jgn asyik gado gado je.. ok :)

den arini sekali lagi aku di delete dari mmbe aku yg laen..( jahat sgt ke aku ni )
ni pon aku terkejut jgk,cume act aku da expect da aku mgkin akn didelete beliau jugak..hehe
tp x sngke la kan aku punye baek dgn die,,die delete aku pulak..
nk kate aku ni kutuk die time tu,,xde pon..haha tah la manusia manusia..
ni sume berpunce dari masalah kecil kecilan yg disimpan menjadi masalah yg luas dan mendapat pasaran seantero FB..haha mcm bisnes pulak..tp kalo bisnes xpe, menguntungkan..tp ni problem...
buat loss on sale je..haha

ni la td masalah yg aku dok bncng dgn mmbe mmbe aku tadi..
tadi ade en apiz zedek, en adil syahi, en hariz hensem, en faiz syarip, dan en akmal orcs..
x lupe kpd cik syu kot name die,,aku pon xtaw,,sbb die lpk skali dgr kitorg bncg..haha
tu orcs yg bwk..awek die kot..aku pon xtaw..kesah plak sebenarnye..haha
masalah ni sume nye salah faham didalam BRASSBAND UITM JENGKA,PAHANG.
ha highlight gitu..haha senior n junior bergado..punce kecik je bro..
sbb dan musabab nye hanye lah sebesar semut yg berade di padang bola..haa x nmpk kn..
tp sbb semut tu telah menjadi queen,,so berlambak lah semut yg ade di padang bola itu..
beranak pinak cucu cicit..haha ape la aku merepek ni..

cmni,masalah nye start time semester july-nov 2010 in masih lagi berlansung..haha
mcm commentator pon ade.ade la budak budak band yg sedang menjadi PART 3 tidak dapat memenuhi permintaan BAND DIRECTOR kami utk buat show pade hari merdeka.
mmg bkn salah sesp time tu..first of all BD kami mendapat arahan lmbat dari org atas.
den disuroh nye bdk bdk ni maen..n bdk bdk ni mmg da bli tiket nk balik ke rumah n masing masing ade plan utk merdeka tu..so bdk bdk part 3 ni pon ckp a x bole join..den si BD tu kne la marah dgn org atasan.."die ckp byk sgt masalah la band ni..kalo kesatria tu senang je nk suro join program.."

aku pon pressure gak kalo org atas ckp cmtu..den BD pon nyirap,,bdk bdk ni kne la sembur..
n ade lagi event event laen yg part 3 xdpt join membuatkan BD ni lg la sakit ati terhadap PART 3.
so BD ni mcm abaikan la dorg..abaikan la aku ckp pekataan terbaik kn..hehe n bile sem nk abis, name name bakal komander pon kua and ade antare bdk bdk PART 3 ni yg sgt berbakat tidak disenarai kan.
so PART 3 ni bengang la kan..dorg pon sayang band ni...so dorg pon deserve nk pegang band ni satu hari nnti..so senior xleh la buat camni..dari sini lah menjadikan PROBLEM menjadi lebey besar, melarat dan melarat..sampai XLARAT aku nk dgr..haha so aku amik la satu lgkah yg mane aku rase aku ptt buat...sbb aku ni dulu PRESIDEN kelab ni..patu aku letak jawatan...tu pon aku ade sbb nye tersendiri..tp tu jap jap lagi la aku cite,x pon kat post laen ke,,x pon aku x cite kot..
sbb BIARLAH RAHSIA..hahaha aku letak jwatan bile da nk final..dkt dkt study week..sem ni jugak la.
so ak rase aku bertanggung jawab la terhadap mslah ni sbb mslah ni timbul time aku still ade dlm band ni..so aku akn ke jengka dlm mggu dpn n aku akan buat perbincangan la dgn dorg..
x elok la aku dgr dari sblah pihak je kan..hehe so bia sume nye abes,,sng idop,sng otak..xpyh pk..
mase dpn band pon terjamin..itu lah motif utame aku sbnrnye..hehe

so kpd yg berkenaan,,tidak perlu bergaduh sebab sume ade mistake masing masing.
manusia,biase lah lakukan kesilapan.kite perlu lah saling tegur menegur.
n saling accept meng'accept'i..haha ade ke pekataan tu?haha neway aku harap,dgn campur tgn aku masalah akn selesai..hehe

short note before aku masok tido, aku nk ucapakan SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA kpd sume umat ISLAM yg menyambot nye k?hehe n kpd my LOVER "N"..i really miss u sayang n i hope u dapat bersabar sbb x dpt jmpe i time cuti ni..haha biase bro busy..n I REALLY LOVE U okay..hehe
ok lah chow..thnx 4 reading! ( i put u in red because i know u love that color ) :)

D

1 comment:

  1. rilek daus..
    ak pun ade org dilit gak..
    haha

    ReplyDelete