Tuesday, February 1, 2011

Wong Solo

Td aku g mkn tgh ari ngn family aku..kat wong solo ampang.
kenyang gile ckp kau.da mcm org x mkn seminggu aku order.
pdahal aku bkn reti sgt pon nk mkn mknn kat situ.
pedas gile plak tu..neway thnx to my sis Nurul Aishah sbb blnje kitorg.
umi,abg an,n kak yun pn time kasih gak sbb sudi tggu adik mndi n besiap lame.hehe

ni la makanan yg aku mkn td.lahappppp



nasi ayam penyet

ni saje amek dari google kasi tmbah rase.haha
char kangkung


jus semangka (tembikai)
haha jeles x tgk?haha korg ptt try la.walaupon mknn lmbt sgt smpi.tp puas ati la en.haha da lame x g mkn dgn family gini.aku sgt gembire td. dpt spent time dgn family sume. walaupon td aku asyik kne bhn je. tp xpela. aslkan dorg bhgie dan gembire. :) thnx to all my family.

p/s : dgr bil td kne bayar rm130.hahaha
D

No comments:

Post a Comment