Tuesday, October 26, 2010

ekspresi cinta

assalamualaikum wbt.

1st aku nk ckp terime kasih kepd semua kwan kwan, sahabat handai,, follower,, stlaker dan semua yg membace blog aku ni..tengs sbb sudi bace n berminat dgn kisah kisah aku.

kisah kali ini totally berkenaan dgn aku..tp ape yg aku nk bgtaw tntang aku nih..
the 1st thing is aku laen ketike di dunie luar dan di dunie blog..
aku bkn la seorang yg berhati mulie, atau baik.
aku sgt sgt pentingkan diri sendiri..cpt serabot dan sgt ego..
smpai orang melabel diri aku poyo..tp,, ketahuilah kau kau diluar sane..
bahawe aku ni punye perasaan..dan aku pon taw sayang,,cinte,,sedih,,gembire,,takot,, dll..
n aku juge selalu kne buat keputusan..dan slalu nye keputusan aku tu akan menyakitkan hati byk pihak.

so kat sini aku nk mintak maaf atas sgale keputusan aku terutame jike keputusan aku tu boleh mengubah hidop seseorang.kalo kpd postif xpela kan..tp if kepade NEGATIF..aku harap,,korang dpt pk blik n cube pk dgn lebih mendalam knp aku buat keputusan tu..sume bende kat dunie ni bersbb..manusia diturunkan ke bumi pon ade sbb nye...so aku harap kau kau diluar sane menghormati setiap keputusan aku terutame bile ia berkaitan dgn hidup aku..

kwn kwn..time kasih sbb selalu berade dgn aku,,time susah sng..kalo yg xde ngn aku time ssh sng tu,, aku phm mgkin kau ade komitmen lain..tp aku harap hubungn kite akan kekal sampai bile bile walaupon aku da jd atok utk 100 org cucu skali pon..korg ttp aku aggp sbgai kwn - jnji jgn buat hal dgn aku lah..haha

hidup ni penuh dgn ekspresi..tp ape ekspresi tu sbnrnye??anda sndiri nilai anda sndiri jawab..
bg aku eksperesi ni penting dlam hidop..xde ekspresi,hidop jd kosong..xde kefahaman yg mendalam..
xde kekecohan dan xde kesuraman.ekspresi lah yg memaham kan lg kite dgn environment kite.
kawan kawan kite,, dan CINTA kite..

tp perlukah cinte ini di ekpresikan?? sperti biase,,anda nilai dulu dalam fikiran anda,, fikir mendalam,, dan anda buatlah keputusan nye..n bg aku cinta mmg perlu di ekspresikan. sbb cinta adalah bende yg mulia,,bnde yg baek..ekspresi cinta adalah sesuatu yg agung dimane seseorang yg dilamun cinta sahaje yg dpt mendalami dan memahami perasaan tu.jgn biarkan ekspresi ini tros kelam dalam kesibukan harian,,keegoan diri,,dan hiburan setiap hari..

setiap cinta perlu diekspresikan..jike anda mencintai bunge la contoh nye..anda perlu ekpresikan cinta anda terhadapnye..sperti menyiram nye setiap hari,,membelai dan membajekn nye..supaye hasil nye nnti kite puas hati.. same spti dalam kehidupan..ekspres kan lah cinta dan diri anda supaye anda tidak menyesal di kemudian hari..dan ini akan membuatkan diri anda lege dan sempurne bile cinta diekspresikan..

gado,sayang,nangis,cinta,manje,nafsu, itu semua adalah sebahagian ekspresi cinta,,so bg anda anda yg belum lagi ekspresi cinta anda,,sile lah ekspresi kan cinta anda..byk care dan jalan utk anda ekspresikan cinta anda..
bkn skadar sperti di atas..byk lagi k..hope u all berjaye dlm percintaan anda,dan jgn lah menyusahkan lg perhubungan ini yg tersedie kompleks..phm kan mksd aku??ok lah..malam da larut..

aku nk tido..oopppss!!.. sebelum tu..aku nk ambik kesempatan ini utk say sorry kepade rakan2,family,,musuh,dan sesiape sahaje yg pernah susah dgn aku,yg sakit ati tgk aku,or menyampah dgn aku,or aku ade wat silap dgn die..aku nk mntak maaf sgt sgt..sbb aku da dkt nk final ni..
so aku harap korg jgn la doakn yg buruk buruk. doakan la yg baik baik utk aku k?
moge sem ni aku dpt dekan dan menaikan lagi pointer aku disamping dpt membahagiekan ummi aku yg tercinte.sorry sume n nite!

tengs for reading :) 

D

No comments:

Post a Comment