Saturday, May 21, 2011

Last moment in jengka

Halo boys n girls! haha gelabah..ok post kali ni aku nk bgtaw moment yg last2 mse aku kat jengka.so post ini agak pnjg sbb pnoh ngn gamba.harap sabar ye membace n melihat.haha post yg lepas amacam?best x?vid tu terbaik kn?haha neway, meh la aku start cte ok??  hehe

mcm biase lah, sblm abes dip kn msti ade dinner..setiap sem ade dinner.tujuannye utk memperingati org org tua part 6 yg xsedar diri nk berambus da dari kampus tu..haha soo ni la die ending of the dinner dimane kami bergambar tidak berenti dan rase cm xnk blk dari DSG tu..haha n rase cm xnk bukak je baju tu sb terase HENSEM sgt mlm tu.haha hensem trossss.haha
Gamba beramai ramai :D

Dimeje makan.Abaikn aku.haha COMEL kn?haha

Bersame aliff dan julia.mereka blogger jugakkk :) (asal mulut aku cmtu?) haha

Ni junior aku je.jgn slh fhm k?haha letak pon sbb terase semart sgt gamba ni..haha

Ok kite ke event sterusnye..hehe ok pas dinner ni kitorg pon study study n tros menghadapi final yg BAPAK SUSAH SMPAI RASE NAK MENANGIS STUDY NYE..haha serius..stressssss sgt..tp alhamdulillah la da lps sume azab..hehe tp tu lahh degree pulak kannn..haih bile la nk benti blajar..haha erm di dlam mase aku final tu, kitorg ade la aktiviti yg nk release stress sperti bermain dota..terime kasih kepade azmina mieyna sbb meminjamkan lappy beliau kpd sy..i syg u lebey lahh..haha dpt aku men dota dgn dak dak ni.. so team mate dota saye ialah Ahmad Syahir Ahmad Suhaimi, Harith Ramlan, dan Yunus Yusof. kadang kadang Ibnu Jalal dan Huzaifah Ruslan.sgt best ok..pantang stress sket..mmg ajk dorg maen..haha tu yg result pon cm hampeh jee..hehe tp malangnye xde gmba time men dota sbb masing masing kalo maen pkai boxer jee..xkn nk begmba plak kaaann..haha selain bermain dota, aku gak ade men futsal ngn dak dak laki akaun..slame 6 sem dok kt jengka, time ni la baru aku dpt men futsal ngn dak part aku.slame ni dorg sume x maen.haha plik kn?hehe btw this is our picta..sket je la tp..haha satu je pn sbnrnye..

siap bwk penyokong tuuu..haha

ok bile da futsal, men bola padang pulak..haha saje je aku ajak lecturer maen..mule mule sume cm xnk maen sbb mase baru start final.suspen gak aku dak dak ni xnk maen..tp alhamdulillah sume nye ikot ckp aku(bajet leader) haha kitorg mng besar kot 5-2..2 tu pon bagi can je..haha ala lecturer je pon.tu pon nk belagak.dorg sume da tua bole la kau mng.haha dis is our player!

Nampak sdp je kaki jijo tu kn?haha Comel kn kami berjersey?haha

Selepas itu kami tidak beraktiviti seketika sbb sume struggle jwb exam..hehe sbnrnye kitorg men bola padang lu baru futsal.silap pulak..baru teringt.dan aku mls nk adjust..haha neway tahniah sbb sume nye dpt menghabis kan jawapan2 terakhir di kertas jwpn tnpe seorg pon mnjadi gile..hahaha

Ini last paper.AUDIT.kuar awal tuu..haha lg skali abaikan muke aku.haha



Act ramai jugak yg kua awal time paper. mmg faveret la kua awal ni..sbb bole bg tekanan kpd yg laen..haha jahatnye kau med daus..haha ok time exam exam ni pon aku de terpikir nk buat event.haha asyik nk beraktiviti je aku ni..study malas!haha so aku dan irfan bersama azmina, nadiahuda dan qiqin ade menganjurkan satu program pre-grade.kalo korg da bace post2 mmbe2 aku msti korg da taw kn pre grade tu ape.bg yg tataw, pre grade ni atau name sebenarnye pre-graduation dinner adalah mase dimane KP degree memberi penerangan kpd pelajar semester akhir.(on paper je tu, tp sbnrnye sume nk pg bercuti..haha).die trang a sket2 psal degree n die suro kitorg ni sume kalo bleh smbg Jengka jee. penerangan nye time mlm dinner je, tp kitorg buat smpai 2 hari 1 mlm.tu pon x puas..haha so kitorg buat ni di sponsor oleh kami2 yg pegi sendiri dimane sorg kne byr rm100 utk sume skali..haha kelakar kn?haha em mule2 nk buat event ni susah..ramai yg xnk pg.kesian kpd azmina lah sbb die yg uruskn attendance bdk2 ni.hm pening pale die pk psal dak part 6 taw.ade yg kejap nk pg, patu xjd, ade yg xpg patu pg.kne layan sume nye kepale letih woo..haha at last kami berjaye jgk merealisasikan impian kami itu.( padahal sbnrnye impian aku ) hahaa ok smpi check in tggu 200ribu jam..haha sbb slah phm..haha dgn pns nye, nsb baek ahli rombongan cik kiah ni sume besabar orgnye..hehe dpt chalet,sume berehat.ptg tu aku g mndi laut bersame yg laen, den mlm tu tros dinner..hehe esk pg ad sukaneka n blk..simple je kan..tp mengikut feedback dari bdk2 laen, dorg sgt seronok dan happy dok sane.alhamdulillah...dorg mmg la happy.yg dok memikir ni saket..haha tp xpelah..asalkan kawan2 happy.. :) ni sdikit gambo merekeeee.. :)


Sebelum sampai hotel,Mkan bersame pakcik bas yg sempoi dlu.di depan tu fiqri yee.cantek sgt mak.haha :)
Baru sampai, nmpk garu kepale?tgh pning la tu..haha CHECK IN SUME!
Dinner! baru smpai ni..aku paling awal kot..1st time! haha
Kusyuk mendgr penerangan dari Pn Laila :D kusyuk trossss
Lps pnt dgr leteran, kite MAKAN! SEDAP! (tipah mkn sket, on diet katenye.haha)
ok pas mkn kitorg ade graduan tokoh terpilih diselangi dgn persembahan yg best2.hehe padahal dari kitorg kitorg sndiri je..hehe tp best persembahan msing2.aku dpt mng tokoh persatuan weh! bgge x? haha mcm mne bole terpilih?haha aku suro la dak2 yg pg ni vote.sp yg paling layak. ade 12 anugerah x silap aku..haha padahal aku yg handle bnde ni, tu pon lupe.hehe oh lupe nk ckp, dinner ni dpt beg wehh..1st time aku buat dinner dpt beg.cm canggih je rase..haha

Ni aku juz pemberi je yek.haha tahniah azmina sebab menjadi TOKOH SAHABAT SETIA.
Haa ni baru aku dapat.menang tanpe bertanding kot.Pn saf plak yg kasi..haha inilah die TOKOH PERSATUAN!!
OK acare kemuncak. Show dari RUMAH MODENAS!! :D
Okeh mcm biase. Bergambar ramai ramai LAGIII.haha :D
After dinner activity bebas.so sy mengambil lgkah seribu utk melepak di tepi pantai sambil menikmati angin mlm :D

ESOK NYE..

Beraneka sukan yg dimainkan tp ni je gamba yg sy ade.BEACH SOCCER.haha :)
Melepak di tepi pntai smbil camwhore.haha die farahin dan suda ade bf.baju ijau tu farid, die pon BLOGGER :))
OK time blk. sebelum tu, bergamabr bersame hero hero :D

Pelbagai gelagat mereka. COMEL KAN? :D

Ok sume naek bas! muke thn ngantok tu korg abaikan ye.haha
HAHA kerek gamba ni.nadia berbaju purple la dalang nye.azmina si tudung merah ikot subahat. :p

terime kasih kepade batch JULY 08 sbb menjadikan hidup aku ceria di JENGKA walaupon org ckp jengka tu utan.bersame korg, aku ade life kat sane. AKU SAYANG GILE korg sume n seriusly aku sgt sedih berpisah ngn korg..walaupon aku sengih2 je time korg salam2 nangis2 sume, tp dlam ati aku ni da bnir da sbnrnye.and AKU MINTAK MAAF kt korg sume atas segale kesalahan aku.mntk halal dunie akhirat.insyallah ade rezeki kite jmpe mase degree k?aku hrap kite kawan sampai tua!! :)

that all folks! :D

3 comments:

  1. gile ah!ko mention aku dlm blog kau,bangge wei aku,,,ngeh2...

    ReplyDelete
  2. dm, taw dah dm tu sp..haha xbest mne ponn :)

    alip, ko kn hensem..mcm aku ni mne lyk msk blog kau..haha

    ReplyDelete