Tuesday, May 10, 2011

Kotak Hati


Assalamualaikum
Yo..lamo x update..haha pe cer sume?sehat?hehe kali ni post aku psal video ni je la..
video ni dibuat sempene last dinner aku sbgai pelajar fakulti perakaunan kat uitm jengka..
vid ni ditayangkan time dinner kitorg lah..haha agak kelakar lah kn..
mmg dinner tu act khas utk kitorg yg da last sem kat situ..thnx to organizer sbb buat dinner utk kitorg.
so pengarah die adalah tukiman, cameraman pon die. pelakon tambahan jijo, din, ngan irfan..
thnx sbb sudi tlg aku buat vid ni..tp malangnye..vid ni ade x btol sket..
mase edit tu die ok je..ohh lupe nk ckp yg edit tu aliff nasir.thnx kat kau jgk..haha
haa time die edit tu sume oke je..lagu sume masuk je dgn gaye aku sume..patu da save,
da tgk blk sume ok je..tp tetibe time tayang tu laen..aku pon da x phm..so xpe lah..
buat redha je lah wpon ade sedikit kekecewaan di ati..haha so guys,, enjoy...

credit to (name fb)
tukiman iskandar
aliff nasir
muhammad fakhruddin roslan
azizul rahman
irfan mardzuki
dan semua yg telah menjaye kn vid ini secare lansung dan tidak lansung.

thank you :)

2 comments:

  1. Hi en daus...

    Browsing blog daus. Dapatlah tahu beberapa rahsia. Hahaha.

    Cumanya kurangkanlah guna banyak sangat singkatan dalam penulisan. Terutama orang2 tua macam saya ni, kurang gemar sikit ... Tetapi kalau memang tujuan blog ini hanya untuk orang muda- muda, teruskanlah... No hal :)

    Saya tetap juga mencuri-curi ke sini. Bila ada peluang.

    ReplyDelete
  2. cikguuu!! terime kasih sbb sudi melawat blog sy yg x seberape nih.. n terime kasih jgk sbb memberi nasihat..saye akan cube untuk memuaskan hati semua.. ape pon. terime kasih banyak2! :)

    ReplyDelete