Friday, September 9, 2011

Move On

Hey everyone. hows ur raya? hope having a blast on this year.
Again the story is about love. what the boring issue right. but this is me. i m fighting with myself in order to chilling and be happy. so this is the way to throw all the misery in my life especially love thing.


Cerite die mcm ni. aku ade minat kat sorang minah ni. and aku tahu aku ni x berupaye utk mendapatkan nya. aku da lame x rase utk becinte, tp bile dgn die, aku mcm happy sgt and aku sumpah da terjatuh cinta kali ni. aku rase xpenah kut aku rase mcm ni. aku bersabar je. aku simpan je semua nye. sbb aku tahu yang aku dgn die xkan la bersame. so since aku akan menyambungkan pelajaran aku di UITM JENGKA pahang, aku rase aku ptt MOVE ON. aku nk buang sume bende jauh jauh n kalo bole aku xnk sesiape pun dpt tembus hati aku ni. aku cube untuk fokus kepade belajar walaupun aku tahu aku ni xleh hidup tanpe dorongan dan galakan perempuan. lgpun aku dgn die jauh. so aku rase aku ptt lupekan je la die. tp aku tahu, x semudah tu. walaupun aku xpernah memiliki die, tp aku da mule rindukan gelagat die. so its hard. aku xtaw la mcm mane. biar la aku simpan perasaan ni dlm dlm and biar la die hilang sendiri. kecewe dohhh.

By the way, cuti 4 bulan dah nak abis. ade hasil x korang cuti? haha bagi aku, xde hasil lansung. menghabis kan beras je. haha tp i have a lot of fun and aku dpt puaskan nafsu tidur aku yg x pernah puas ni. so nanti dekat Jengka da kene kurangkan tidur da. haha FIRDAUS sila belajar rajin rajin ye. ingat sket UMI tu da byk berkorban utk awak. baik lah otak. haha kecoh jee. anyway aku harap korang sume doakan la kejayaan aku dkt sane ok. moge korang korang yang masih study same same berjaye dan same same membangunkan negare MALAYSIA ni and bagi sape sape yang da kerja, moge korang keje dgn ikhlas. jgn kerja kerane duit. sebab itu da jauh menyimpang dari tujuan asal bekerja. bg sesape yang sedang mengambil or bakal mengambil peperiksaan penting sperti UPSR, PMR, SPM, wish u gudluck. especially kepade NUR FATIN AQILAH & MOHD FARIS REDZA. anak buah aku tu UPSR thn ni. so harap korang buat betul betul and jgn kecewe kan hati mak bapak korang. buat lah dorang berbangge. JANGAN JADI MACAM AKU. haha ok lah. bebel panjang pulak. orang bukan suke pun bace panjang panjang. kan? ok daaaa :D


here some pictures of RAYA. enjoy :)


SEREMBAN (SYAH)

EX HOUSEMATE DIPLOMA :(

KACAK? HAHA

MASIH LAGI TERLOMPAT LOMPAT

BERBAJU MELAYU

KLANG (WAN)

INGAT NAK BUAT DP KAT FB, TAPI... :D

SUBANG (NADIA)

COMEL KAN? HAHA

No comments:

Post a Comment