Monday, January 10, 2011

melankolik kehidupan

Slamat tgh hari semua! pe khabar.
tgk tajuk kali ni mcm best best je..haha
act xde pe pon..haha
aku men bubuh je.sbb cam best je en ayat tuh..haha

so ape mksd melankolik tu sebenar nye?aku pon tataw.
so ari ni korg sume ade asgment.sile carik mksd melankolik tu k?
den sile beri feedback..haha

arini klas byk yg cancel.dari 3,juz ade 1 je klas yg aku dtg.
bkn sbb ponteng,tp sbb klas cancel.lect xde.hehe
so arini aku g klas full lah kire..utk pertame kali nye! hahaha
hmm inilah kehidupan student aku..
g klas,blik klas,buat activity,study,buat asgment,study group,group discussion, and mcm mcm lagi.haih
dgr cam simple je kan?tp byk sgt dugaan nye bro.kite kne la kuat utk tahan sume dugaan tu.
tp malang nye aku ni x kuat mane utk thn dugaan ini.
kadang kadang aku pon terikut..haih..hmm
dugaan dugaan nye seperti
1. MALAS ! (dugaan terbesar aku tuh.haha)
2. awek awek..(perghh ramai awek cun kot,xdpt menahan perasaan nk tgk,haha)
3. TIME MANAGEment (aku ni pndai men Fotball manager je,manage diri sndiri bkn reti! haha)
4. asgment yg melambak. (biase ah tu en)
5. Tuntutan hidup remaje (haha ini sendiri paham lah! hahahaha)
6. being up to date. ( ni mmg lah kene.xnk ketinggalan dari kwn2.malu der.)
7. dan byk lagi.....haha

so inilah die kehidupan student..u have to go through with it.and accept it.itulah sistem pendidikan kite skg.
pelajar hanye boleh menerime sahaje ketentuan org yg tertentu.hahaha

next,kehidupan cinta.haha biase la kan.cinte memang xpernah lekang disisi manusie ni.
so kisah cinte aku? KOSONG ok.hehe as u all know.aku baru break..
so dlm time nk move on lah.wlaupon aku yg nye salah.tp itulah.aku still perlukan time utk carik yg baru.
hm so pe kate kite skip je bab ni sbb aku pon sdg tiade mood utk menceritekan hal ini.haha

Dunie Kawan Kawan..so utk kwan2.terutame kwan kwan di uitm jengka diploma accountancy.
aku de wat event utk dorg. trip to pangkor.haih tp mcm mcm hal la plak en..hmm
biase la kalo nk dgr sume org nye kepale mmg susah lah..haih..so cane aku nk buat..
deadline nk tempah tu sume arini.aku jadi tmbah serabot.hm need someone to help me n chill me out.hm
tp sp la yg nk kan..so aku chill la diri aku sendiri.hm tp kawan kawan.aku jnji kat korg event ini akan menjadi
"LEGENDARY"
dalam life korg..haha okeh dats all la kot utk edisi kali ni..
haha da macam edisi 7 la plak kn cm kat NTV7 tuh..haha
tah ade lg ke x aku pon tataw..biase la aku ni jenis yg x tgk tv.
kalo tgk pon tv3,history channel,espn & sports,AXN.yg laen susah sket la nk tgk.

k la der..gua nk beradu jap..eyh silap..berangkat..ahaha
tgk aku da merepek..k lads!. aye!

No comments:

Post a Comment