Tuesday, September 14, 2010

NEW WORLD

hai..wat up guys..
sory 4 not updating my blog for so long.
busy ler and kebetulan raye.
so x update la..
so kali ni aku nk update la psal bulan ni..
selame aku x update la.
aku update ikot chapter ye.. :)
Peace Brother :)










RAYA

Serius ly...raye tahun ni x best..
tros trang aku ckp..ni ape yg aku rase la..
tp tataw la korg sume mcm mne kn..
neway..raye tetap raye.
so raye ni pluang kite utk bermaafan kan.
so di kesempatan ni, aku ingin mminte maaf la kpd semua yg kenal aku dlm dunie ni
folower, stalker (ade ke), kawan, family, pakcik, makcik, tuan umah, peniage kedai, junior, senior, besfren, pejalan kaki, pemandu kereta, penunggang beskal dan moto, tukang bina rumah, plumber, gamers, penyanyi, pelakon, pendrama, composer, guru, lecturer, pegawai awam, petugas awm, kondukter bas, ahli brassband, budak2 persida, dan sekalian muslimin dan muslimat di dunie ni
yg penah terase dgn aku dan benci serta menganggap aku poyo.

x lupe juge kepade tuhan aku yg satu, ALLAH swt. aku taw aku bk buat salah kat kau.
ampunkan aku dan ampunkan aku dan ampunkan aku.
berilah petunjuk, rahmat dan rezeki mu yg belimpah ruah kepade aku.

di sini ade sedikit pic dari aku. :)

 makan makan dulu ! :)
ucapan umi yang mengharukan :(

takbir !




acare bersalaman :)

Name die Afifah :)
Mintak maaf umi ! :,)














Kak dila, pendatang baru :)

beratur panjang :D
DUET RAYE ! DUET RAYE !

Orang Kuat :D

Tulang Belakang :)
Penawar Duka :)
Kami Bujang Senang !! :D

Nenek Ku terbaring sayu
Takbir di rumah NENEK !
Gamba ala ala kat sekolah. haha :D
umi, adik beradik, ipar, dan anak buah
 YUNUS' FAMILY ! :))

tidak lupe al fatihah kpd ayah MOHD YUNUS BIN TASMAN yg telah meninggalkan kami sekeluarge selame 5 thn. Jase dan pengorbanan ayah xkn kami lupekan. Adik doakan ayah ditempatkan dikalangan orang yg soleh dan di taman taman syurga. Sangat merindui ayah dan ingin sekali bertemu dan meminte bimbingan ayah seperti ayah bimbing adik di suatu mase dulu.
SELAMAT HARI RAYE AYAH. MAAF ZAHIR DAN BATIN. 
sedih xdpat beraye dgn ayah lagi :"(

CINTA
ok skang kite beralih kepade topik biase dalam kehidupan manusia.
cinta adalah anugerah yg kuasa
yang diberikan kepade kite
tp mengape hati ini tidak dapat menentukan cinta

cukup la utk opening kan.haha
so, pe aku nk ckp kat sini ialah, 
aku pon x pasti dgn perasaan cinte kat dalam ati aku ni
aku ade cinte atau x sebenarnye.
atau lebih tepat, aku ade perasaan ke x nih.
berkali kali cube utk menyintai seseorang,
tp kenangan selalu mengingatkan aku,
kenangan selalu terimbau dgn sendiri,
kenangan selalu meniti mate aku ni,
so aku takut nk buat decision.
dat y " ITS REALLY A BIG DEAL"

lgpon aku taw, kalo aku buat keputusan.
byk pihak yang akan terlibat.
banyak pihak yg akan tersinggung.
x kurang jugak yg akan terluke.
ape perlu aku buat? ape? ape?
compose a song? run from it? ask for advise?
but is it really help me to solve the problem?
hmm setiap kali aku pikir pasal nih,
msti terlintas di fikiran, "masih byk bnde yg kau perlu pikir daus"
so mcm mne ni? what is my next step? aku terlalu takut !

bg sesiape yg sudah tahu akan kisah disebalik semua ini,
aku harap kau jgn salah faham. bg sesiape yg pernah menghadapi nye,
bantulah aku, bg sesiape yg sedang menghadapinye,
amik lah iktibar, sebab CINTA mmg payah.
berkait dengan ati dan perasaan. mmg rumit.
kes yg detektif conan selesaikan pon x rumit mcm ni.
haih..mengeluh je la aku mampu.

hmm jam pon da tunjuk pkol 5.16 pg.
pale pon da jam.so baek aku tido dulu.
chapter seterusnye akan bersambung di lain pose
INSYALLAH

esok mcm ade plan besar.
tp tataw jd ke x.ok la guys.
nite nite! :)
thnx coz reading! its really help :)
daaaaa~

p/s : panjang plak post aku kali nih..haha

No comments:

Post a Comment