Friday, September 17, 2010

Jealousy

I always said to people that jealousy is a bad thing

jeles adalah penghalang terbesar dlm cinte.
aku sendiri mengutuk dan menjauhi perasaan itu.
perasaan ini seolah olah memberikan satu kebencian kpd psgn kite,
walaupun sbnrnye, kite sangat2 mencintai nya.
tp apekan daye apabila manusia telah di tanam dgn perasaan ini.
xbole lari dan hanye dpt menahan saje.

dan bg aku,aku sgt membenci dan bedendam dgn perasaan ini.
ia telah menjadi sbb utama aku putus cinte suatu ketike dulu.
sbb tu aku buang jaoh2 dlm diri aku jgn ade perasaan mcm tu.

tp sjak aku knal dgn perasaan seseorang, perasaan tu da dtg blk.
act sebelum jmpe die da ade da perasaan tu.tp aku dpt mengawalnye lg.
cume kali ni, aku xdpt kawal perasaan tu smpai aku jadi marah,benci,dan bengang.
menyirap pon ade gak.hm ni sume sbb aku tgk video die pegi beraye dgn kwn2 die.
tp difikir blk,apekan daye aku.aku bkn sesiape di ati nye.
so aku abaikan perasaan tu dan buat bodo jelah.
walaupon mood utk arini ilang tros sume nye.
neway thnx sbb mengembalikan perasaan itu.
JEALOUSY jugak memberi erti besar dlm bercinte.
jike perasaan jeles itu ade, bermakne anda berade dlm mood bercinte.
perasaan cinta anda pada si dia amat mendalam dan halus.
lebih senang diberikan definasi nye dgn jeles dan cinte sentaiase seiringan.
tiada cinte,tiade jeles.

terpulang pade anda utk menghadapinye bagaimane.
mcm mne ingin menghandle perasaan nih.
utk aku,aku pon masih mencari ruang dan mase,
bagaimane ingin menghadapi perasaan ni.

sekian.meddaus :)


3 comments:

  1. kalau tiada cemburu , tiadalah seri di dalam sesebuah hubungan tapi elakkan perasaan itu menguasai diri kita ,yg juga mungkin akan membuat pasangan kita menjadi tidak selesa dgn cara kita :)

    - Someone .

    ReplyDelete