Monday, July 26, 2010

unit kesihatan uitm pahang :)


Med Daus says
seleseme buat diriku merane.
mengape? ini cume cerite.
dimane? berade di uitm jengke.
siape? ini hanya utk semue!!

merepek :)


haha sile nyanyi dgn rentak rap..haha

assalamualaikum wbt.kpd folower dan pembace sekalian..
slamat pelangi petang ok! :)

anda sume bgaimane?sihat semua?bgs2..
ptg ni jgn lupe bersukan kerana sukan dpt menihat kan fizikal n mental kite..

haih..psl kesihatan ni aku nk cite..
aku ari ni demam + seleseme + batuk + sakit tekak + sakit kepale..
tp aku update blog jgk..haha kelas x pg,, blog update plak..haha
bengong tol la kan..bkn sy,,tp anda semua..haha (merepek)

sory la sbb byk merepek..maklom la..kple tgh sakit ni..hehe 
cite nye cmni,, aku pg td x larat nk g kelas..rase lemah je..
klas kul 8 lak tu..mmg mengundang la x pg en..hehe
so aku pn tros melayari impian aku kat atas katill..hehe

kul 11 bgn,,tros sesiap utk g ke medec,die lbey kurang klinik la..
org uitm jengke taw la kot..tmpt korg nk amek MC tu..en..
tipu skit la..haha kat situ la..tp aku btol ek skit..haha
sory xdpt tunjuk gamba sbb source xde..haha

kat medec tu,,punye la serabot ko taw..ramai gile student..
aku plik n heran la kn..asl ramai sgt student..so aku yg x slalu g medec ni cm janggal..
nk mendaftar tu,,aku beriye la beratur kn..ingt ade line ke ape..
patu ade student msk,,pmpuan,,selambek je potong aku..haih patu die daftar dulu,,
aku pns je..tp bersabar la kn..biase la pmpuan..so aku tggu2.

da dkt 10 mnti,,baru ade brader kat kaunter tu tanye aku..dan slame 10 mnt tu la bebudak tu potong barisan aku..haih x beretika lnsg kn..hehe da msk u pn still prangai cmni..aku pn buat tataw saja la..
so bg kad matrik sume,,tggu la doktor pggl.......
...............................
..........................
.................................
.............................
........................

lame gile kot baru la name aku dipanggil..aku punye la sakit ati..haih lembab nye buat kerje kn..hehe
pastu da la ade sistem dimane pesakit yg da jumpe doktor tu,msti pggl pesakit utk seterusnye..
contoh nye aku td ade sorg awek pggl aku en..nk jmpe doktor..aku pn buat tataw je..
den turn aku plak kne cek,,abes cek aku kne pggl student lps aku plak..cam aku td,,
kne pggl nur atikah kot..haih da la x de yg menyahut..bengang lak aku..
da xde org menyahut,,aku pn buat tataw..haha da dapat ubat sume,,aku pn chow..

nk dicitekan lagi,,act aku x dpt MC.tp aku dpat mase berehat..dari kul 8 pg smpai kul 10pg je (utk klas law shaje)..
biase la disebabkan da masok u kan..aku pn tuka la no 10 tu ke no 18..haha
so aku dapat la rehat arini dari kul 8 pg smpai kul 6 ptg..haha pndai kn??hehe
so kelas ptg pn aku ponteng..erm..haha tp kpd anda semua jgn la pule meniru aksi sy ini..
kerana menipu tu dose..aku x pe..btol2 sakit..mmg x larat pon..hehe
anda semua mampu mengubahnye..hahaha

so smpai sini dulu la aku cite psal unit kesihatan uitm pahang ni..
if ade pape yg terbaru aku nk  cite,,aku post baru k..thnx coz membace post sy ni..
diharap tiade yg terase ataupn bengang k..
sbb kalo anda bengang pegi la teluk cempedak ye..haha 
sbb ape?aku pon xtaw..haha k la guys..chow..hell yeah med daus!

No comments:

Post a Comment