Thursday, July 22, 2010

new post :)

besawang suda blog aku ni..kpd folower yg di sanjungi.
mintak maaf sbb da lame x update blog..
utk pengetahuan anda sume,saye terlalu busy dalam bulan 7 ni..
so sory sgt2 kat korg yg da lame x bace tentang diri ku ni..

eyh lupe lak Assalamualaikum..haha
so ape yg aku buat sepanjang x update blog ni..hehe
spenjg aku dok jengka ni,,keje sgt banyak ok..
maklum la da senior!! haha so subjek mkin ssh..idop mkin payah..
ditambah lagi dgn kehidupan dilua yg byk pkai duet,,bertampah sempit la kehidupan aku.
so jike anda sume bole memberi sumbangan seposen doposen..amatlah di alu alukan

kehidupan sbgai student universiti ni sgt byk pancaroba ye..
dalam ati ade byk bende nk capai..tp tiime2 tu jgk la ade cabaran nye..
xde ke bnde yg xde cabaran??cube anda selesaikan persoalan sy ni..??
hahha hmm :S

tax
maf
far
bel
mkt
law

sgt susah ok..dan sgt berat..kelas cam siot byk..haih
n mcm mne la  org2 terdahulu ble berjaye melalui zaman2 nih??
haiih sgt heran dan plik..hmm neway tahniah snior2 sem lps yg dpt DL
anda mmg pandai lah..hehe

so da xtaw ape nk merepek ni..chow lu lah..nk g men bola jap..
sihat kan badan tu penting..hehe
mlm ade AGM lg..kne berucap lg..haih..
da la 2 AGM gua kne datang..pning2..
due2 kne berucap..cmne ni??tolong!! hehe

k la sampai sini lu repek aku..da....

No comments:

Post a Comment