Saturday, July 3, 2010

Minggu Yang Panjang


Pagi ni aku bgn dari tido, seluruh otot yg ade di bdn aku ni kesakitan dan kelenguhan. Termasuk la kepale otak aku ni. Keadaan aku sgt lesu dan begitu x bermaye. Nasib baek arini hari ahad. So xde la aku g klas ke kan. So bole la berehat lagi.haih seminggu ni mmg letih la. hm meh aku citekan kat korg ape yg da tejadi kat aku k..haha

Ahad 27.6.2010

Bertolak ke jengka utk mencari rumah sewe. Dapat taw yg pendaftaran mcm babi ramai.
upk x bg hint ape2 dan aku sungguh kabot sbb takot x dpt kolej dan umah sewe.
aku bersame jijo,zam,aqem pergi ke Jengka dgn tujuan psl penginapan.
di jengka aku tros ke uitm utk bertanye status penginapan aku. dgn muke sardin upk tu jwb kitorg ni xtaw lg.tgk ke pendaftaran.tgk gaye mcm bgs.tp bodoh. kitorg yg mcm konfem x konfem ni poncari la umah sewe. spare2 la kan kalo xdpt ke kan. haih carik2 dari pg smpai ke ptg. dpt jmpe umah kdai dkt bandar. so kitorg amek la rumah tu kn.
blik kL petang tu jgk sbb jerman ade game den smpai rumah tido.

Isnin 28.6.2010

Hari ni aku x buat ape sgt. byk berehat kat rumah. penat smalam x ilang lg. tp mlm aku de men futsal. lwn dgn team angah setiawangse. game tu pling best skali sbb dorg team sayur.haha kitorg blasah la dorg.. kne buli je dorg. haha patu sbbkan kitorg men court yg wane hijau tu, yg karpet tu. kitorg men la sejam stgh. tu pn sbb da pancit gile babi dan xlarat. haha tu je aktiviti aku ari tu.

Selase 29.6.2010

Aku x bape ingt la ari ni..haha myb aku xde wat pe kot. aku slalu kalo x buat ape ni, aku teman mak aku je la. tah aku pon da x bape ingt. myb g baya bil kot. bil rumah sume, api air cukai pintu,astro, sume2 lah. den ptg g teman kapis plak. die pon g baya bil jgk. bil rumah die. tplg baya utk mak die.haha arini mmg ari baya bil la.haha mlm mcm biase lepak. :D

Rabu 30.6.2010

Hari ni aku x pon x buat ape.haha rilek je kat umah cam org bodo.tp malam aku de futsal. perghh.. due kali da futsal mggu ni..sangap btol. kali ni lawan team hotel hilton.haha kali ni cam kene tibai sket la. tp bg aku game tu balance.haha (back up team sendiri) haha tp yg penting aku berjaye ole! 2 org yg power.ari senin ari tu pon ade ole jgk.lg byk. tp xbest sbb lwn team sayur en.kali ni agak puas la.haha den aku skong 2 lagi. due2 shooting plak. huh wa ckp lu. best la..haha

Khamis 1.7.2010

Seperti dirancang aku kembali ke jengka utk mencari rumah sewe lg. sbb umah atas kedai tu cm x meyakinkan terutame utk yg bwk kenderaan sprti aku ni. sbb parking bwh je en.cm x slamat la.haha so carik, carik carik carik,pening pening pening pening, usahe usahe,kol kol kol kol kol kol kol kol kol, jalan jalan jalan,(nk tnjk btol2 susah ni) jumpe la umah sewe yg baek sket.hmm so kitorg baya lg depo utk umah tu RM500. dpt lg umah sewe. perghh..x beragak.hmm

Jumaat 2.7.2010

sebenarnye yg jmpe umah sewe tu arini jumaat ni.tp tulis je la kat semalam tu..
pas jmpe pkol 6 ptg aku gerak blk umah. kne berkejar ni blk umah sbb hariz tumpang aku.den die kne smpai pasar seni sblm kul 9. sbb last bas g banting kul 9.
so aku pon set la time supaye sampai sblm kul 8.30.aku berkejar la blk kL.haha mmg cm cibai la.haha dkt LDP sdp la en nk bwk laju.140km sejam aku bawak.ade tu smpai 160km sejam.haha patu da smpai karak, da gelap, da kne slow je. dlm 80 ke 100 km sejam je.haha nasib baek sempat sampai jelatek kul 8.30.so aku suro die nek tren putra LRT sbb tros ke pasar seni.hehe sng.nsib baek die sempat nek.haha den g mkn dgn yun, patu anta die gombak.amek barang sket,(ceh cam peniage) haha patu g BBQ kat intan,setiawangse. jmpe dak2 adil,haziq sume la for the last time.sbb dak2 tu sume da blk ari sabtu.lepak la dgn dorg. around 11 blk umah den tunjuk barang2 yg aku amek kat umah yunus tu, den tido.

Sabtu 3.7.2010

Ari yg besar dan penoh bermakne dan keseronokan dan hiburan dan..... haha
bape byk dan da..haha ari ni aku g men PAINTBALL..perghh da lame aku nk maen paintball do..haha nnti aku post khas utk arini.haha tggu.. mlm tu aku dpt taw ade masalah kat jengka so aku pon runner g jengka.rilek je mlm2 dgn yun.haha

Ahad 4.7.2010

arini kat jengka dan sedang update blog..heee :D


p/s: Penat kn?bape byk kne g jengka.haha duet pn byk abes neway PAINTBALL terbaek do

2 comments: