Saturday, July 10, 2010

Funfair!!

Hari ni bermula dgn aku bgn pg..
pade pukul 12 tgh hari..haha plik x?haha
tu pn sbb ade org kol suro g uitm..kalo x..
da selamat da aku bgn pkol 4 ke..haha

smpi di uitm aku menolong komander2 brassband bertugas
membersihkan dan mengubah suai keadaan bilik band.
kemas
kemas
kemas
dan kemas..

sesedar da pkol 4..hehe
so aku bli makanan,blk umah sewe dan mkn.
tepakse wat gitu la wahai komander2 brassband..
bkn xnk lpk dgn korg..
housemate ku yg bername MUNIR sdang menunggu ku dirumah.
sbb aku da jnji nk blikan die mknn.
dari kul 12 lg yang oi..hehe sory guys..
den pas mkn..lpk je umah..lyn muvie sket..
den tggu mmbe aku lg sorg blk dari umah..
die bawak moto nek ruse..haha paham x?
mmbe aku ni ZAM.. die bwak moto die dari klang.
naek van ruse die.so tggu die sbb nk tlg trunkan moto tu la en..hee..

patu kitorg kua mkn dgn bapak die..bapak die blnje kot..
memule aku xnk mkn pn..sbb mmg da knyg..hehe
patu xnk nyusahkan bapak zam lg.
tp tetibe ter order char kuewtiow plak..aduyai..
tgh mkn baru teringt..haha :D

so nk buat mcm mne?buat dek je la kn..hehe
so mkn2 blk la kitorg ke umah sewe..
mkn kejap je sbb sian kat bpk zam..
tkt blk lewat plak en..huuuuu (baek la plak) haha
sesampai umah sewe,g lpk umah jiran iaitu chili dan mat dan aidil.
dorg sume dak fakulti bisnes.tp aku rapat la dgn dorg..hehe
so aku pon lpk2 dgn dorg jap..
lepak
lepak
lepak
lepak

patu gerak FUNFAIR jap dgn zam..saje tgk..
pusing seround je patu blk umah..
MERIAH jgk ye funfair tu..
penoh tu bai..x sgke jengka leh MERIAH sebegitu.
syabas jengka..anda suda msk era pembangunan..haha
tp ape yg x bgs nye bout FUNFAIR tu..
byk sgt perjudian.
bingo
baling2 dapat hadiah
tikam.
hmm ntah la..knp die leh bnarkan funfair tu buat kt sini..
owner pon cine..untungkan dorg je..hmm
mslah nye penoh gile kot.
ramai gile org..hm yg maen melayu,yg untung cine.hmm
aku bkn la nk bersifat rasist di sini ye.
tp melayu tu suke berhibur sgt.hmm
aku pon ske berhibur jgk.
tp jgn la trang2 cmtu bg cine untung..hehe
ahh same jela aku nih..huuuuu
neway aku dapat preview yg cantek time kat FUNFAIR tu.
rame2 yg banyak dtg kat FUNFAIR tu.
terbang2 keliling FUNFAIR tu..
cantek gak la kan..
dorang tawaf banyak kali kot kat atas funfair tuh..haha
mmg cantek la kan..hehe
dgn lampu2 yg me MERIAH kan lg suasane.
aku agak terhibur lah..haha even aku x maen pape..hehe

patu aku pon balik la rumah......
blk2 aku settle psal baju korporat dak2 part one sem lps..
kire part 2 sem ni la..
kemas kemas kemas.
lapa plak rase nye..msak la magi..hehe
msk 2 bgkus..sbb utk housemate skali en..hehe
patu dorg bole ckp magi aku sdp..perghh..plik2..
siap ckp mcm spageti lg..hahaha
tataw la perli ke ape kan..hehe
tp cam klaka je..hahaha
kalo aku bedal je..haha sdp x sdp blakang cite :)

tu je la yang aku buat arini..skg updating blog..hmm
cmne la kan kehidupan esk..
plan nye nk blk kL jap..amek brg sket..hmm
den lunch ngan mak aku.
amek buku mina kat jln TAR..
den blk bersame harith dan yun..
harap2 dorg bole support sket la..
duet tarak ni kawan..haha

skg bola plak tgh seri..uruguay 1 german 1.hmm
tmpat ke 3 n 4..power gak uruguay nih..haha
tp thn ni WC cam x bes la..x menarik ati lnsg nk maen..
ke aku da xmnt bola??hmm ntah la..
tp aku rase bola sepak tu da ade dlm darah daging aku da.
sbb aku membesar pon dgn duet coaching bola arwah bapak aku..hmm
ntah la kawan..hmm hope someday i get the clear view on my carrier..haha

k la kawan aku stop sini dulu..
esk aku nk blk kL lg..
esk2 ade mase aku update lagi k..hehe
adios!! HELL YEAH MED DAUS!!

1 comment: