Friday, June 25, 2010

Terpendam

Hari sgt busy.aku dari pg da ade hal..
tdo da lambat..ngantok je..haih..
dari pg aku bgn,,kne g anta kete servis,
den teman umi g mcm2 tmpt..
die bli brg..tgh ari g umah nenek..
sbb one of my cousin nk smbg blaja..
betolak ptg td..kul 3..
dapat uitm sarawak..haha
jaoh gile..siap kene nek kapal terbang lagi..haha
so g la tgk die..nabila name die..
so mak aku pn borak2.....
borak..
borak..
borak..
borak..

kire lame la die borak..
aku pon dgn selambenye tak pegi semayang.....hahahaha
aku pon serbe slh..tp da umi buat tataw je,den makcik2 aku pon wat ilek jw..
aku pon buat selesa la kat umah nenek aku tu..hehe
so pas g umah nenek,aku blk lepaskan lelah..
on9 la kjp..patu kul 4 aku ger g bank islam..
cashkan cek ngn kua kan duet..haih..
patu g dato keramat plak..nk bg buku kat junior..
dpt a duet sket...hmm patu aku pn otw la g lpk..
nk lpk la dgn dak2 saigon,,kapis,bagak,budu sume..
tp da2 otw tu,,dorg ckp nk gerak blk plak..
aku punye la nk lpk dgn dorg,,yela..nk blk jengka da kan??
aku pon nk berbaik sket la dgn dorg..hm tp xpela..
xde rezeki..terase jgk la ati ni..
tp buat bodo suda..hmm kawan kawan..
bile aku cube jadi baik,dibalas buruk.
bile jd buruk pn di balas buruk..
aku pon xtaw..myb ade la explaination dorg tu..
da la..jap g nk kne amek baju korporat plak dari en hisyam.
da bape ari tangguh..malam ade futsal lagi..
kul 8 plak tu..kat ampang.haih tah la.pnt pk sal org len..

lgi2 pasal nurazmina..hmm..xpe la..
lgkali la aku cite psl azmina tu..bdn letey la..so gudluck kpd team2 WC
yg maen malam ni or esk pg..haha aku harap team yg aku skong mng..
spti belande,argentina,mexico..haha

p/s : penatnye bukan kepalang 

No comments:

Post a Comment