Tuesday, June 15, 2010

Rintihan Hati

hari ni aku semakin hampir dgn tarikh aku benti keje.
fikiran aku x tentu arah skg..
rase nk benti,tp aku syg la kwn2 SKP aku..
aku ske sgt keje kat sini..walaupn keje byk n serabot.
tp disamping kwn2 baru aku ni,,aku gumbira lah..

haih pe kene la dgn aku ni..ditambah rase rindu lagi..
kpd pelukan dan belaian mesranye..
tp aku kne tabah..haih..jgn ikot nafsu sgt..
kite ni manusia kne pndai control perasaan n kawal nafsu.
pilih mne baek dan buruk.
so kne la berhati2 aku nih..

world cup kali ni cam x best plak..tataw la kan..
baru tgk 1st game.aku rase sume x bez la..
aku skong holland,tp men cam x bez je smalam..
lpas tgk performance dorg ni,,aku rase aku nk skong 3 pasukan la..
argentina,mexica,ngan holland..harap2 salah satu masok la final ke,mng world cup ke..

kolej plak dgr cite mcm xdpt je sem dpn,,tmbah lagi kepeningan aku..
dgn yuran belajar lagi RM330..haih..duet x penah nk ckup..aku sdey btol la..
rase nyesal pon ade mntk kete dulu..tula nafsu lebey sgt..
tp sbnrnye agak memerlukan la kat sane..tp ntah la..xde kete pon leh je kot idop..
kolej ni masalah la..ape la aku nk buat en..hmm nk kol,pegawai asrama x agkat pulak..
haih..problem2..dgn bil telepon da smpai RM200 lg..

aku ni xsdar ke ha..da nyusahkan umi sgt da ni..
patu belagak cam org kaye..padahal da xde bapak..
still belagak lagi..ape nk jd la dgn aku..
aku harap anak2 aku xde jd cam aku..
mntak jaoh sgt2 la..aku nk brubah...!!!
tuhan tolonglah aku..aku ingin jadi salah seorang hamba mu yg berjaye Ya ALLAH..
di dunia dan akhirat..berikan aku chaya mu ya tuhan... = ((
ampunkan sgle dose hamba mu ini.....=''(

kpd kwan2 ku yg aku sayangi dan hormati..
aku ingin mntak maaf atas sgle kesalahan,kesilapan,keceluparan,dan kekurang ajaran
aku terhadap diri kalian.maapkan aku n aku harap korang still ingin berkawan dgn aku.
kerna tanpe kawan,,siapalah aku di dunia ini..

kpd kekasih ku,,i pon nk mntak maaf kat u sbb byk skitkan ati u,
banyk nyusahkan u, byk memainkan u,byk buat u serabot,pening
sbb pk psal i..i mntak maaf sgt2..

k la tu je la kot rintihan ati aku..aku nk pergi dulu..
nnti kite berjumpe lagi ye...


No comments:

Post a Comment