Monday, June 28, 2010

Kolej oh kolej...

Smalam bersamaan ari ahad 27 jun 10 aku telah pergi ke jengka utk memastikan status kolej aku..
aku pergi bersame dgn jijo,zam,dan aqem..the journey was fine..
but my heart..who knows..aku begitu penat dan kecewe sbb bnde ni diusehekan oleh 5 org (termasok munir yg da carik awl,tp gagal)..yg laen mgkin ade hal atau x risau lansong psl kehidupan dorg sem dpn.
aku plak yg sibok2 pening pk psl korg..akhirnye atas daye usahe keras kami berempat,kami dpt la rumah sewe atas kedai..erm..tp bole muat 8 org je..aku xley buat ape sbb aku da xtahan dgn org jengka yg mengambil kesempatan terhadap student2 yg terdesak.(moge mereke dilaknat di akhirat)aku on bantai je amek..kpd teman2..mntk maap sbb xdpt carik space yg ckup utk korg..myb kite akan
berpindah ke rumah laen.tp utk tu aku da xnk carik sbb aku da letey..korg nye turn plak..

neway rumah da dpt ati pon da sng..aku arap xde la gado2 kat umah tu n sume nye dapat idop dgn tenang
dan harmoni disamping study yg power..haih..

diharap..Fiqry,Zaki,Alip,Din,Wan,Farid,Munir,Huzaifah,Yunus dpt trime rumah tu seadenye dan
dpt beri kerjasame kat aku dan sedar akan kesesakan keadaan skg dimane kami tak berdae utk melakukan pilihan..tulus ikhlas dari aku MED DAUS :)

tetibe je la plak kan..hahahahahha :D

p/s ; x saba nk merase pengalaman dok umah sewe dgn korg..haha

 

No comments:

Post a Comment