Tuesday, June 8, 2010

It's Been a While

Hey diary,
thnk you coz being such a gud listener to me.
all my problem and happiness i throw it out to u..
...........................................
...........................................

HEY!!! wat happen to me men..hahaha
aku xkan jadi camtu..
tolong la mintak jaoh..haha

da 2 ari da pas ari perkahwinan abg aku..
die pon da msk opis da..
bz tgk nye.hehe tp tula la..
aku pon tgh tggu duet claim keje ni...
xdpt2..poket pon smakin hari smakin nipis..
kad bank pon kne telan..
cmne nk kua duet..
bank islam je la harapan..hehehe

ari tu time abg aku kawin,,aku jadi pengapit...
pergh...1st time siot...rase cm tkt je time tu..
tp rilek je la en..buat bodo je..haha
tu pon maen2 kot mengipas..haha
nasib baek x de acare bersanding...
so xde la lame sgt aku kat ats pelamin tu..hehe

nk dijadikan cite,,mlm tu ari jumaat,,aku blk dari shah alam,,
sampai kat umah sume org bz..pastu aku pon tnye la cmne dgn pengapit..
konpem ke aku ke kan..so abg aku ckp konpem...tanye plak yg pmpuan tu sape..
bole plak die ckp xtaw lg...pergh...xkan aku sensorg je plak en..
da la esk die sanding tuh...den die suro aku carik la kawan2 yg sanggup jd pengapit..aku pon ok je la..kol la AIN FADHILAH..die ni mmbe aku sjak dari
sekolah agama dulu..hehe pernah la couple..tp kejap je..tataw la dulu..
cinte monyet la katekan..haha kol die..patu die ckp OK...heheaku pon suke la..da settle masalah satu..patu baju plak nk sedondon...aku da letey da plak en..
da la baru pas keje en..pnt sume..haih..tp xpe..
for my family and for my frens..haha so deal jela..

hari persandingan telah tiba..aku pon siap2 la...dan sume nye bejaye..(mls nk cite)
haha so thnx to jijo,ida,tica,emi,bos n adik2nye,zaki,ain,mina,kapis,ehsan,aiman kicap,anand,zuhaili,haziq,totoi,kemma,donut,adham,arul,awien dan kawan2 kerana memeriahkan aku pade hari tu..hehehe bkn memeriahkan abg aku..hahaha

tp mlm tu,,nurazmina osman telah ajak aku dating...
bg tidak mengecilkan ati nye,aku pon trime...(sbb die blnje sbnrnye)hehe
neway sbnrnye aku happy sgt sbb dpt kuar dgn die..tp tula pmpuan ni,,lg kite jaohkan diri dari die,, lagi dia dtg balik...haih plik dunia nie...
hmm tah la kan...aku harap die dpt trime la sume nie en..huhu
aku nk mntak maap kat die sbb slalu buat die skt ati,,sedih n mcm2 lg..
aku bkn nk permaen kan die..cume ati aku ni da xde perasaan da..
tataw np...so hope u can fine a gud guy n away better than me..haha

haha da lame aku x dating dgn die..huhu kire ok la gak en...
rase cam gugup pon ade..tu sbb la tajok blog ini its been a while...
hahaha ape la aku merepek ni...

sbnrnye ade byk bnde nk luahkan ni...tp nnti2 la aku cite k..
di harap peminat sume bersabar la ye..haha mcm byk peminat..
k la sambung keje yg bertimbun ni..
bye...

p/s : ari2 minum kopi..jumpe lagi!!hehe

No comments:

Post a Comment