Thursday, May 13, 2010

Malam ini..

Hey,, aku baru lepas maen futsal td...

der gua ckp lu,, pnt gile bai...

lame da xmaen en..macm harem la maen...

papepon aku puas ah td...skor 3 kot..hatrik bai...

huh..maen plak dgn org power2..tp tua la..

tue2 pon experience bai..pandai maen sume...

team aku kalah la tp..haih...da leading 5-2

tp kalah 9-8..camne??


hurm..sunyi malam ni.....

sebenarnye arini anniversarry aku ngan die...

tp sume da xde..

die ade msg td.wish anniversary..tp aku wat bodo je..

x reply pon..kejam kah aku??aku pon xtaw

aku pon xtaw perasaan aku ape skg....

aku dilema lah..aku harap aku dapat lepas dari sume cabaran nie..

idop pnoh dgn cabaran kan...

neway happy anniversary dear..hope u can forget me..
















ketika ini...engkau mencari..
aku yang pergi..menghilang diri..

maafkan kasih..sampai di sini...
cerita ini..harap dilupai..

kau harus tabah..terus melangkah..
meninggalkan sebak..yg tros merebak..
=)

No comments:

Post a Comment