Sunday, May 30, 2010

Hari-hari mendatang

Tiade berite terhangat or terbaru dari idup aku..
cume life must go on..aku menjadi neutral..
cume kadang2,,ati aku terindu pade si die..
haha ego aku begini..mcm mne la nk idop..

ari jumaat lpas abg aku nikah..hoho..
ade peristiwe best woo...klaka lak rase..haha

memule time nk pegi ke surau area shah alam tu,, abg aku da gabra da..
abg aku tetibe migrain la,,sakit perot la..
mcm2 karenah la..haha da amek wuduk,,batal,,amek wuduk batal lagi..
haha biase la gabra nye pasal..so dlam kul 3.30 kitorg bertolak la g surau tu
name ape pon aku tataw sbb aku bkn dok situ n..haha

da smpai surau,, semayang asar sane,,patu cm biase..
tuk kadi ceramah sket..patu jawab soalan2 emas,,cam tangungjawab isteri,
tanggungjawab suami,,rukun2 ni sume lah..
selesai time nk akad plak tu..ala time org salam2 tu..
memule dorg test x bersalam taw..saje la kan..
yg tolong nikah tu bapak si perempuan nih.
so test la.."aku nikahkan dikau Mohd Faisal Mohd Yusof"..
aku cm eyh,,slah la..owh mmg slah...semule2..
"aku nikah kan dikau ahmad faisal b mohd yusof"
eyh org tue ni,,da 2 kali da..baru testing ni..ahah
xkn die plak yg gabra en..haha
kate cikgu silat..
hehe nk test je tu pon smpai 2,3 kali..haha

so lps try,,rase lancar,,buat btol2 plak..hehe
so salam..den "aku nikah kan dikau ahmad fai..."
tetibe black out..aku tekejut la en..ditambah dgn bungi guruh lg..
aku cm cuak je,,lupe nk ckp time tu mmg hujan lbt pon..hehe
patu si tok siak tu g la btolkan smule,,da ok da..

so try lg skali "aku nikah kan daikau....."
"aku trime...." pup!! black out lg..aku tekejut lg..
da la aku tgh rakam video tu..hehe
black out lg..aku cam rase laen je..
byk plak dugaan bro aku nih..hehe
lps tok siak da btol kan try lg skali..

tp kali ni xckup lancar plak..
try lg,,x dalam satu lafaz,,
try lg,,tesalah sebot name,,
salah sebot ringgit..
x sebut mas kawen..
saksi kate x sah la..hahaha
mcm2..klaka je rase..
byk btol karenah nikah ni..hehehe

tp akhir nye bro aku AHMAD FAISAL B MOHD YUNUS slamat bernikah,
da kawin da...sory x de gamba..bile da ade nnti aku upload..kat sini dgn fb skali..
nntikan la ye..hhehe

p/s: bile jd cmni,,terase cm xnk kawen plak kot..haha

No comments:

Post a Comment